Halmstad Hundaena

Ja, jag var faktiskt på halmstad hundarena i helgen först var de tänkt att vi bara skulle träna då de va öppen träning i LYDNAD ocg RALLYLYDNAD och KLUBBMÄSTERSKAP i agilty som jag hade missat, men vi var där så jag fick vara med, även om ronja bara är 1år och 5månader, men vilket fall så var vi helt oför berädda. :)
Men  vilket fall så var jag med där blev diskad i både hopp och agility men är sjukt NÖJD, Ronja har ALDRIG varit inomhus och tränat, men i vilket fall som helst så är de tränings tävling där imorgon så vi åker ditt och är med, sen hur de går de SKITER jag i, jag OCH Ronja ska ha roligt. Om vi blir felfria är de bara en BONUS!
 
Ska bli aktv här och ta min tid att svara på frågestunden, har du inte ställt frågor? gör då de, svarar på ALLT!
 
Kram Victoria och Ronja
 
 
Allmänt | |
Upp