Svar på frågestunden.

Vilka hinder är Ronja säkrast på?

Svårt att säga men kanske Tunnel, Hinder och Slalom varierar mycket ibland kan de vara kontaktsfält, hon drar gärna till dem om man säger att hon ska ta dem, men hon kan missa själva kontakts fältet. Som sagt olika från gång till gång.
 
Vilket hinder är Ronja osäkrast på?

Det beror på ag till dag, ett tag var de rätt mycket tunnlen, men den drar hon gärna till, som sagt olika från gång till gång.
 
Hopp eller Agility klass?

Agility klass.
 
Favoritmärke till hund?
Vet inte riktigt, Hurta till halsband, täcken och så kanse  planet pet till godis, osäker på den frågan.
 
Förebilder?

Kitty Gustafsson, Jenny Damm och Victoria Silferberg.
 
Era mål för 2014 och 2015?

Tävla är väll de största målet inför 2015. Men sen har man ju små mål inom lydnad och sådant t.ex att Ronja ska lyda mig ännu mer och aldrig sicka om hon inte får de, som hon kan göra bland, min knasboll <3
 
Tränar ni något utöver agility?
 
Tränar lite lydnad bara för rolighetens skull.
 
Är du med i någon BK eller HU? Vilken sf?
 
Är medlem i halmstad hundungdom :)
 
Om du skulle skaffa en till hund nu vilken ras och varför?
 
Border Collie eller Shetlands Sheepdog, Värkar otroligt lättlärda och har alltid varit mina favorit raser dem och Jack Russel Terrier.
 
Hundbloggar du läser?
 
Läser typ inga hundbloggar just nu ibland bläddrar man väll förbi någon blogg men fnns ingen jag läser regelbundet.
 
Godis eller Leksak?
 
Jag tycker klart leksak är bättre men de är också beroende på hund och hund, min mormors hund tar knappt en leksak i munnen medan ronja tar dem gärna. Det är så olikt. Ronja fördrar nog båda, är de köttbullar ger dem en liten bonus men annars är de nog ganska jämt.
 
Ska ni tävla på U-SM 2015?
 
Det är inget jag har planerat in just nu men de skulle ju alltid varit roligt :)
 
 
Allmänt | |
#1 - - Rebecca:

sorry men det var jävligt tråkiga och ointressanta svar....

Svar: Okej skulle du kunna skriva hur jag kan göra de bättre? :) Stav fel dyker upp här och där JA men jag svarar sanning, tycker du det är ointressanta och tråkiga svar visst tyck de:)
Victoria Salomonsson

Upp